Piros rózsa, kék nefelejecs...

 2011.01.30. 10:42

Van valaki, akit nagyon ritkán, és nagyon kevés embernek említek meg. Valaki, akiből nekem nem maradt más, mint egy lap, egy réges-régi emlékkönyvemben, egy színes rajz, és egyetlen szó: ANYUKÁD.

Mikor elmentél már nem voltál olyan közel hozzám. Talán csak idő nem jutott arra, hogy annyit találkozzunk. Meg persze akkor te már gimisként egy "másik világban" éltél. Azóta megtanultam dolgokat. A kapcsolatokat ápolni kell...

Hiányzol. Nem csak a nevünk volt "közös", sok minden más is. És te szerettél. Nem tudom most mért jött elém a képed. Az, ahogy én emlékszem rád. Színes pulcsiban, hosszú, kiengedett szőke hajjal, nevetsz, itt, velünk. És egyszer, egy versenyeden...

Nem tudtam a temetéseden sírni. Talán fel sem fogtam akkor, hogy mi történt veled. Csak évek múlva, csak mostanra...

Én ma búcsúzom tőled. De el nem felejtelek. <3

www.youtube.com/watch

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiscsepp.blog.hu/api/trackback/id/tr792624831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása