Paradoxon

 2011.01.24. 15:29

Nem tudom, mi a helyzet nálad
Én nem rég jártam épp feléd
Félve léptem a félhomályba
Fel ne ébresszem múltam szellemét

...

De most fúj a szél
Hangod messze jár

Kinek mondjam el
Mennyire félek a változástól,
Tényleg mennyire fáj


Most kicsit meghalok
Magányomban elsüllyedve
Megvadulva érted ordítok

...

Rég megszokott illatra várva
Gyámoltalan, fáradt vagyok

...

Nincs miért tőled kérni, várni bármit is. Szeretném ha lehetne. De nekem...  Ne hagyd. Kérlek. Mert nincs... értelme.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiscsepp.blog.hu/api/trackback/id/tr222609935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása