Olyan nem Esztusos

 2010.11.20. 08:09

Nem vagy Esztusos. A blogod sem az.

Te meg nem vagy hajlandó elhinni és elfogadni, hogy lehet a dolgokat nem csak úgy, ahogy te csinálod. Nekem a világon semmi bajom, illetve, csak egyszerűen nem vagyok rajta kiakadva. Ami elismerem fura. Ami tényleg nem megszokott, és én magam is meglepődöm rajta, olyannyira, hogy azon paráztam tegnap este, hogy mi a baj velem, hogy nem vagyok kiakadva, pedig még okom is lenne rá. Nem tudom, hogy mi ez. De nem hiszem, hogy csak nem vagyok hajlandó elismerni, h ki vagyok akadva. Mert nem éreztem igaznak, mikor azt mondtam. Mert nem az.

Azt hiszem, csak mindennek idő kell most. Meg mindenkinek is. Szóval én inkább csöndben vagyok, várok és figyelek. Elmerülök a nyugalomban, és felélek minden csepp szeretetet amit kapok. Ami néha úgy jön mint egy meglepetés, nem is gondolok rá, és akkor ér a legtöbbet. Köszönöm. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiscsepp.blog.hu/api/trackback/id/tr532460569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása