Hételeje

 2010.12.15. 19:00

First attempt:

Önmagamban. Tőlem feléd. Elmondtam, hogy mennyire utálom, ha valaki nem őszinte, ha a hátam mögött történik. Aztán hazudtam neked. Mert nem tudtam magamnak sem beismerni, hogy képes voltam rá, hogy már nem vagyok, aki voltam. Mert változtam. Én lettem. Vagy sokkal kevésbé én. Inkább ő. Te nem leszel. Én már sokkal inkább mint te. Csak ezt nem látják azok akik, mert én nem vele vagyok a leginkább ilyen-olyan.

Second attempt:

Már megint. Esztus csak a szokásos. Amikor nem tudok igazat mondani. Azt is nehezen. Nem akartam én hazudni. Csak nehéz elismerni, hogy már annyira nem vagyok az, akiről még Mazs azt mondta, hogy de hát én nem vagyok olyan. Most olyan voltam, és már egy ideje olyan vagyok. Változnak az idők, vele én is. ÉSAZBAJ? Nem feltétlenül. Mmint van amikor nem lehet másképp tenni. Mindig lehet másképp tenni. De én így gondoltam jónak. És továbbra is. Na nem a hazugságot. Azt nem. De ami történt. Elkelne már az a baráti… az ölelésed. Hiányzol.

Third attempt:

Jó volt nálad. Mégis valami történt, mert nem tudtam csak úgy elmondani. Talán naiv voltam.

Fourth attempt:

ÁÁÁÁÁÁÁ

Fifth attempt: (the understandable)

Négy embernek négy féle képpen mondanám el, illetve csak háromnak, merhátzértmégiscsak. A hét elején lementem Sárbogárdra. Egészen hétfő délutántól ott voltam kedd délutánig. Rám fért a kikapcs. Filmnézés, sörözgetés, több liter kóla (el is felejtettem h nekem az nem jó), barát. Csakhogy a jó kis időtöltésbe betörtek olyan gondolatok, amik aztán nem mindenestől hagyták, hogy éljek a pillanatnak. Ilyen gondolat volt, hogy egy pillanatig úgy tekintettem rá, mint aki csak arra van, hogy használjam, aztán eldobjam. Én nem… nem akarok ilyen lenni. Aztán egy másik, amikor valaki egészen más jut eszembe a szobában heverő tárgyakról, és olyankor nehéz azt érezni, hogy nekem most ott jó, és hogy ott akarok lenni, ahol vagyok. Pillanatok voltak, és el is múltak, kicsi mérgüket hagyva csak ott. Dolgok történnek. Talán nem mindig úgy, ahogy mi elképzeljük, vagy ahogyan számítunk rá. Alkalmazkodni kell, vagy változtatni, és akkor jó lesz, előbb vagy utóbb. És:

Learn from yesterday.

Live for today.

Hope for tomorrow.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiscsepp.blog.hu/api/trackback/id/tr802518102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása