Ébredés

 2010.12.18. 08:44

Ma kb reggel 7kor ébredtem. Kávé és muffin illat volt. Az ágyamból kimászva leültem a laptopom elé. Kávésbögre, sütistányér mellettem. Emailt néztem. És csak néztem. És a szememben összefutottak a könnycseppek. És néztem. Egy nevet, egy üzenetet. És olvastam. És az ilyen levelek olvasásakor hálát adok, és arra gondolok milyen szerencsés is vagyok, mert vagytok nekem. Te, és ő, akiről írtál. Mert jól érzed :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiscsepp.blog.hu/api/trackback/id/tr902523358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása